Kursy stacjonarne
Kursy stacjonarne

Kurs jogi od podstaw- edycja poranna: 9 marca- 22 kwietnia 2021

9 marca- 22 kwietnia 2021

KURSIE JOGI OD PODSTAW nauczysz się: -poprawnie wykonywać podstawowe pozycje jogi (asany), czyli poznasz właściwe kierunki ruchu przy swoich możliwościach -prawidłowo oddychać podczas praktyki -relaksować się aktywnie i pasywnie -podchodzić z szacunkiem i uważnością do siebie i swojego ciała

Kursy stacjonarne

Kurs jogalates- edycja wczesnoporanna: 9 marca- 23 kwietnia 2021

9 marca -23 kwietnia 2021

Zajęcia kursu opierają się na pracy z oddechem, skupieniu, budowaniu siły, i elastyczności ciała, bardzo efektywnie wzmacniając przy tym mięśnie głębokie brzucha. Ćwiczenia pilatesowe wzmacniają mięśnie głębokie brzucha, co ułatwia wykonywanie bardziej skomplikowanych asan oraz uczą lekkosc w przejściach miedzy asanami oraz podczas codziennych aktywności. Praktyka asan na zajęciach poprawia z kolei koncentracje, wzmacnia, rozciąga i poprawia zmysł równowagi.

Kursy stacjonarne

Kurs jogi dla początkujących – edycja wczesnoporanna: 15 marca- 6 maja 2021

15 marca - 06 maja 2021 ( bez 5.04 i 3.05)

Kurs jest dla początkujących i dla kontynuujących naukę z kursu jogi od podstaw. Idealne rozwiązanie dla Was: – dla wszystkich, którzy pod fachowym okiem nauczyciela z doświadczeniem chcą pogłębić praktykę jogi (limit miejsc 12 osób – każdy z osobna jest zauważony i otrzymuje potrzebne instrukcje i pomoce) – dla wszystkich “sztywnych” osób oraz z nadwagą – dla osób z kontuzjami – dla tych, które ukończyły kurs jogi od podstaw – dla tych, dla których jest ważny bezpośredni kontakt z prowadzącą