Opis zajęć - Szkoła Yogi Zofii Netter

Rodzaje zajęć w naszej szkole

Joga dla początkujących
Joga metodą Iyengara dla osób praktykujących poniżej 6 miesięcy. Na zajęciach używamy pomocy: klocków, pasków, pasów, kocy, krzeseł, lin. Na każdych zajęciach przypominamy podstawy.
Joga poziom 1
Joga metodą Iyengara dla osób po kursach od podstaw (1,5 miesiąca praktyki - 14 lekcji). Na zajęciach używamy pomocy: klocków, pasków, pasów, kocy, krzeseł, lin. Pogłębiamy praktykę i przygotowujemy się do praktyki pozycji odwróconych.
Joga poziom 2
Joga metodą Iyengara dla osób praktykujących ponad 10 miesięcy. Na zajęciach używamy pomocy: klocków, pasków, pasów, kocy, krzeseł, lin. Pogłębiamy praktykę i uczymy się pozycji odwróconych. Praktykujemy pranajamę.
Joga dla kręgosłupa
Te zajęcia to profilaktyka schorzeń kręgosłupa metodą Iyengara, znosząca stany bólowe pleców i uwzględniająca ograniczone możliwości wykonywania niektórych asan, także dla osób z ograniczeniami ruchomości stawów.
Joga dla każdego/ Joga poranna/ Joga na lunch
Na te zajęcia jogi metodą Iyengara może przyjść każdy bez względu na stopień zaawansowania. Poziom grupy weryfikują osoby, które uczestniczą w zajęciach.
Kundalini Joga
” Opowiem wam o jodze w bardzo prosty sposób: Umysł ludzki jest potencjalnie Nieskończony i Twórczy. Jednak w praktyce jest on w rzeczywistości ograniczony. Potrzebna jest więc jakaś praktyczna wiedza, poprzez którą można poszerzyć swój umysł, by sprowadzić równowagę pozwalającą człowiekowi kontrolować swe ciało fizyczne i doznawać swej Nieskończonej Jaźni.” – Yogi Bhajan - mistrz Kundalini Jogi
Joga na stres
Te zajęcia są sposobem na wzmocnienie siebie i zintegrowanie trzech sfer funkcjonowania istoty ludzkiej: sfery fizycznej – praca z ciałem; sfery mentalnej – praca z emocjami i przekonaniami i sfery energetycznej (ducha) – praca nad energią życiową i poczuciem sensu istnienia.
Joga ashtanga "0" i "I"
Ashtanga joga jest dynamiczną odmianą jogi o wysokiej intensywności, którą charakteryzują przejścia pomiędzy pozycjami nazywane vinyasami oraz stała sekwencja wykonywania asan. Ciebie.
Slow Flow Joga
To dynamiczna odmiana jogi, ale w miękkiej, przyjemnej i nieśpiesznej wersji.
Vinyasa joga
To joga dynamiczna, cechująca się dużą intensywnością, odrobinę taneczna, ze względu na swoją rytmikę, nigdy nudna.
Joga w ciąży
Zajęcia przeznaczone dla pań od 16 tygodnia ciąży przebiegającej bez powikłań.
Joga i mindfulness
Te zajęcia są przestrzenią na zatrzymanie w codziennym biegu i spotkanie z samym sobą poprzez miękki, delikatny ruch, świadomy oddech oraz momenty ciszy i refleksji.
Joga dla nastolatków
Na zajęcia zapraszamy młodzież w wieku 10 -15 lat.
Joga dla dzieci
Zajęcia dla dzieci w wieku 4 -9 lat.
Jogalates
Jogalates to połączenie jogi i pilatesu. Obie aktywności stawiają na równi sprawność ciała i równowagę umysłu. Jogalates łączy wschodnia tradycje jogi z odkryciami żyjącego w XX w. Josepha Pilatesa.
Pilates podstawy
Pilates to trening, który polega na wykonywaniu ćwiczeń według określonej kolejności (tzw. order), mając na uwadze kilka podstawowych zasad pilatesu: koncentracja, oddech, kontrola, precyzja, centrum i płynność ruchu.
Pilates dla każdego
Pilates to trening, który polega na wykonywaniu ćwiczeń według określonej kolejności (tzw. order), mając na uwadze kilka podstawowych zasad pilatesu: koncentracja, oddech, kontrola, precyzja, centrum i płynność ruchu.
Pilates dla kręgosłupa
Zajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny, przeznaczone dla osób odczuwających bóle kręgosłupa będące wynikiem przeciążeń, urazów lub wad postawy.
Pilates dla mamy i dziecka do 1 roku
To treningi dla kobiet w pierwszym roku po urodzeniu dziecka.
Pilates w ciąży
Trening w ciąży ukierunkowany na większą świadomość ciała i jego potrzeby, budowanie wiary we własne możliwości, umiejętność radzenia sobie ze stresem i emocjami.
Medytacja z dźwiękiem
To relaks w leżeniu przy dźwiękach mis, gongów, dzwonków koshi i innych instrumentów.
Pranajama- nauka oddechu
To bardzo relaksujące i regenerujące zajęcia. Pranajama jest to nauka o kontroli oddechu. Jej nazwa pochodzi od sanskryckich słów prana (energia życiowa) i jama (kontrola, dyscyplina).
Joga indywidualna
Te zajęcia skierowane są zarówno do osób, które chcą dopiero rozpocząć praktykę jogi, jak i do tych, którzy pragną swoją praktykę pogłębić.
Praktyka własna
Mamy dla Was nową ofertę - wynajem sali na godziny na samodzielną praktykę bez nauczyciela.
Yoga in english/ joga po angielsku
The classes are conducted in Vinyasa style, which is known for its smooth transition of asanas combined with the rhythm of the breathing. Yoga is dynamic and maintains a high level of energy, but is also beginner-friendly.
Yin Joga
W trakcie  zajęć zostajemy w pozycjach przez dłuższy czas. Skupiamy się na naszych powięziach i tkankach łącznych.