Rodzaje zajęć w naszej szkole

Joga dla początkujących
Joga metodą Iyengara dla osób praktykujących poniżej 6 miesięcy. Na zajęciach używamy pomocy: klocków, pasków, pasów, kocy, krzeseł, lin. Na każdych zajęciach przypominamy podstawy.
Joga poziom 1
Joga metodą Iyengara dla osób po kursach od podstaw (1,5 miesiąca praktyki - 14 lekcji). Na zajęciach używamy pomocy: klocków, pasków, pasów, kocy, krzeseł, lin. Pogłębiamy praktykę i przygotowujemy się do praktyki pozycji odwróconych.
Joga poziom 2
Joga metodą Iyengara dla osób praktykujących ponad 10 miesięcy. Na zajęciach używamy pomocy: klocków, pasków, pasów, kocy, krzeseł, lin. Pogłębiamy praktykę i uczymy się pozycji odwróconych. Praktykujemy pranajamę.
Joga dla kręgosłupa
Te zajęcia to profilaktyka schorzeń kręgosłupa metodą Iyengara, znosząca stany bólowe pleców i uwzględniająca ograniczone możliwości wykonywania niektórych asan, także dla osób z ograniczeniami ruchomości stawów.
Joga dla każdego/ Joga poranna/ Joga na lunch
Na te zajęcia jogi metodą Iyengara może przyjść każdy bez względu na stopień zaawansowania. Poziom grupy weryfikują osoby, które uczestniczą w zajęciach.
Mindful Joga
Mindful Joga (Uważna Joga) jest doskonałą praktyka dla wszystkich, którzy chcą pielęgnować zdrowie fizycznie, psychicznie i emocjonalnie. Są to zajęcia łączące klasyczne pozycje jogi (asana), ćwiczenia oddechowe (pranayama), odpoczynek (głęboka relaksacja) z praktyką uważności i medytacji.
Joga na stres
Te zajęcia są sposobem na wzmocnienie siebie i zintegrowanie trzech sfer funkcjonowania istoty ludzkiej: sfery fizycznej – praca z ciałem; sfery mentalnej – praca z emocjami i przekonaniami i sfery energetycznej (ducha) – praca nad energią życiową i poczuciem sensu istnienia.
Joga i medytacja
Zajęcia rozpoczynają się 15-minutową medytacją. Główną częścią jest łagodna joga. Ostatnią głęboka relaksacja.
Slow Flow Joga
To dynamiczna odmiana jogi, ale w miękkiej, przyjemnej i nieśpiesznej wersji.
Vinyasa joga
To joga dynamiczna, cechująca się dużą intensywnością, odrobinę taneczna, ze względu na swoją rytmikę, nigdy nudna.
Joga w ciąży
Zajęcia przeznaczone dla pań od 16 tygodnia ciąży przebiegającej bez powikłań.
Joga dla seniorów
Zajęcia dla tych, którzy uważają, że życie zaczyna się po 60. roku życia.
Joga dla nastolatków
Na zajęcia zapraszamy młodzież w wieku 10 -15 lat.
Joga dla dzieci
Zajęcia dla dzieci w wieku 4 -9 lat.
Jogalates
Jogalates to połączenie jogi i pilatesu. Obie aktywności stawiają na równi sprawność ciała i równowagę umysłu. Jogalates łączy wschodnia tradycje jogi z odkryciami żyjącego w XX w. Josepha Pilatesa.
Pilates podstawy
Pilates to trening, który polega na wykonywaniu ćwiczeń według określonej kolejności (tzw. order), mając na uwadze kilka podstawowych zasad pilatesu: koncentracja, oddech, kontrola, precyzja, centrum i płynność ruchu.
Pilates dla każdego
Pilates to trening, który polega na wykonywaniu ćwiczeń według określonej kolejności (tzw. order), mając na uwadze kilka podstawowych zasad pilatesu: koncentracja, oddech, kontrola, precyzja, centrum i płynność ruchu.
Pilates dla kręgosłupa
Zajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny, przeznaczone dla osób odczuwających bóle kręgosłupa będące wynikiem przeciążeń, urazów lub wad postawy.
Pilates dla mamy i dziecka do 1 roku
To treningi dla kobiet w pierwszym roku po urodzeniu dziecka.
Aktywna ciąża
Trening w ciąży ukierunkowany na większą świadomość ciała i jego potrzeby, budowanie wiary we własne możliwości, umiejętność radzenia sobie ze stresem i emocjami.
Medytacja z dźwiękiem
To relaks w leżeniu przy dźwiękach mis, gongów, dzwonków koshi i innych instrumentów.
Głos witalny- otwórz ciało na dźwięk
Praktyka ma na celu zharmonizowanie ciała i umysłu. Zajęcia rozwojowe dla głosu.
Sztuka Życia - trening mentalny
Sztuka Życia to seria spotkań rozwojowych i treningów mentalnych, które pomogą Ci poczuć się lepiej ze sobą, budować zdrowe relacje, odzyskać spokój oraz otworzyć się na sukces i obfitość.
Pranajama- nauka oddechu
To bardzo relaksujące i regenerujące zajęcia. Pranajama jest to nauka o kontroli oddechu. Jej nazwa pochodzi od sanskryckich słów prana (energia życiowa) i jama (kontrola, dyscyplina).
Joga indywidualna
Te zajęcia skierowane są zarówno do osób, które chcą dopiero rozpocząć praktykę jogi, jak i do tych, którzy pragną swoją praktykę pogłębić.
Praktyka własna
Mamy dla Was nową ofertę - wynajem sali na godziny na samodzielną praktykę bez nauczyciela.