Joga dla poczatkujacych

Joga metodą Iyengara dla osób praktykujących poniżej 6 miesięcy. Na zajęciach używamy pomocy: klocków, pasków, pasów, kocy, krzeseł, lin. Na każdych zajęciach przypominamy podstawy. 

Joga ogólna

Joga metodą Iyengara dla osób praktykujących ponad 6 miesięcy. Na zajęciach używamy pomocy: klocków, pasków, pasów, kocy, krzeseł, lin. Pogłębiamy praktykę i uczymy się pozycji odwróconych.

Joga 50+

Joga metodą Iyengara dla osób praktykujących ponad 6 miesięcy. Na zajęciach używamy pomocy: klocków, pasków, pasów, kocy, krzeseł, lin. Pogłębiamy praktykę i uczymy się pozycji odwróconych.

Joga dla każdego

Na te zajęcia jogi metodą Iyengara może przyjść każdy bez względu na stopień zaawansowania. Poziom grupy weryfikują osoby, które uczestniczą w zajęciach.

Joga kręgosłupa

Profilaktyka schorzeń kręgosłupa, znosząca stany bólowe pleców i uwzględniająca ograniczone możliwości wykonywania niektórych asan, także dla osób z ograniczeniami ruchomości stawów. Zestawy ćwiczeń ze zwróceniem szczególnej uwagi na prawidłową postawę ciała, wzmacnianie mięśni tułowia oraz delikatne rozciąganie. Przed pierwszymi zajęciami konieczna jest konsultacja z osobą prowadząca zajęcia.

Hatha joga
i głęboki relaks

Hatha joga jest łagodniejszą formą jogi, która koncentruje się na pozycjach statycznych (asana ) i ćwiczeniach oddechowych ( pranayama) , ich celem jest osiągniecie harmonii ciała , umysłu i ducha. W pierwszej części zajęć wykonujemy pozycje wysiłkowe i wzmacniające, a w drugiej przechodzimy do asan relaksacyjnych, po których można poczuć rozluźnienie i wyciszenie. Zajęcia są przeznaczone dla osób szukających zrównoważonej praktyki w wolnym tempie z elementami jogi płynnej ,regeneracyjnej oraz Yin.  Joga jest naturalnym lekiem na stres i depresję  Dzięki regularnej praktyce stajemy się zdrowsi i szczęśliwsi.

Vinyasa joga

To dynamiczna praktyka asan w zgodzie z oddechem. Styl ten buduje siłę i elastyczność, uwalnia stres i uspokaja umysł łącząc każdy ruch z oddechem, co sprawia, że niemalże “płyniemy” przez sekwencję. Vinyasa jest bardzo ciekawa i różnorodna, właściwie każde zajęcia wyglądają troszkę inaczej, a kolejność sekwencji często ulega zmianie.
Już sam sposób prowadzenia ruchu przypominać może taniec, dlatego z odpowiednim akompaniamentem muzycznym, każde zajęcia mogą stanowić cudowne połączenie zabawy, wysiłku i samorozwoju.

Yin joga

Nazywana „akupunkturą bez igieł” opiera się na filozofii yin oraz yang, czyli przeciwstawnych energiach, które definiują naturę. Jest to idealna praktyka mindfulness pozwalająca na głębokie rozluźnienie oraz odpoczynek fizyczny i mentalny. Każda z pozycji yin trzymana jest kilka minut, co pozwala nam wejść głębiej w swoje ciało – w siebie, aby uaktywnić tkankę łączną oraz stawy, rozciągnąć ścięgna, ale przede wszystkim, by poddać się chwili obecnej, grawitacji, własnemu oddechowi, a także napływającym emocjom.

Joga dla seniorów 60+

Zajęcia dla tych, którzy uważają, że życie zaczyna się po 60. Do tych zajęć nie trzeba mieć żadnego przygotowania ani świetnej kondycji. Zajęcia są prowadzone w spokojnym rytmie z uwzględnieniem zmian, jakie zachodzą u osób powyżej 60. roku życia. Wykorzystujemy dużo pomocy, aby każdy był w stanie wykonać asany. Zajęcia trwają 60 minut.

Joga w ciąży

Zajęcia przeznaczone dla pań od 14 tygodnia ciąży przebiegającej bez powikłań. Kombinacja wzmacniających, rozciągających, otwierających oraz relaksujących pozycji prowadząca do poprawy samopoczucia w czasie ciąży oraz przygotowująca ciało do porodu. Poprzez bezpieczną, budującą siłę i wytrzymałość praktykę ćwiczące stają się bardziej świadome swojego ciała i oddechu co dodaje pewności siebie i ułatwia poród. Na pierwsze zajęcia prosimy przynieść zaświadczenie od lekarza prowadzącego potwierdzające możliwość uczestniczenia w zajęciach jogi.

Joga dla biegaczy

Dzięki jodze wzmocnisz mięśnie głębokie oraz mięśnie stabilizujące, w ten sposób poprawisz pewność i stabilność kroku, co znacznie zmniejszy ryzyko kontuzji kostek, kolan oraz bioder. Poprawisz również elastyczność oraz zakres ruchów. Nauczysz się świadomie pracować oddechem dzięki czemu poprawisz swoją wydolność oddechową. . Na zajęcia zapraszamy zarówno tych którzy już ćwiczą jogę, a także dla tych którzy jeszcze nigdy nie stali na macie.

Koncert mis i gongów

Terapia dźwiękiem i wibracją mis tybetańskich jest wciąż mało znana w Europie, ale w górach Tybetu stosuje się ją od tysięcy lat. Odpowiednia tonacja, częstotliwość drgań sprawia, że dźwięk dociera do każdej komórki organizmu dając odczucie pełnej harmonii, relaksu i radości. Jest to swego rodzaju uczta dla ciała i duszy skuteczna w przypadku osób prowadzących aktywny tryb życia, zrezygnowanych, wypalonych i zestresowanych. Więcej na: Facebook – Joanna Moje dźwięki.

ZOFIA NETTER© 2018. All rights reserved. 
Created with ♥ by Gienia CREATIE