Mindful Joga

Mindful Joga (Uważna Joga) jest doskonałą praktyką dla wszystkich, którzy chcą pielęgnować zdrowie fizycznie, psychicznie i emocjonalnie. Są to zajęcia łączące klasyczne pozycje jogi (asana), ćwiczenia oddechowe (pranayama), odpoczynek (głęboka relaksacja) z praktyką uważności i medytacji. Uważność polega na byciu obecnym w danej chwili, obserwowaniu rzeczy bez przywiązywania się do nich, bez osądu. Dzięki praktyce uważności uczymy się akceptacji siebie oraz innych. Medytacja przywołuje nas do chwili obecnej i sprawia, że życie staje się łatwiejsze.

Joga i Mindfulness pomagają nam kultywować większą świadomość oddechu, ciała, myśli i emocji, dzięki czemu możemy lepiej zrozumieć siebie i znaleźć nowe, bardziej pomocne sposoby reagowania na wyzwania w naszym codziennym życiu. Podczas praktyki jogi nasz umysł wycisza się stajemy się w pełni świadomi tego momentu, tej chwili. Pozycje jogi stają się praktyką wglądu opartą na pełnej akceptacji i zrozumieniu.
Uważność zawsze była istotnym aspektem fizycznej praktyki jogi.

Ten rodzaj jogi stosuje Podstawy Uważności Buddyjskiej: współczucie poprzez brak osądu, cierpliwość, umysł początkującego, zaufanie, brak dążenia i odpuszczenie.

Zajęcia prowadzi Agnieszka Wachowska.

Zapisz się

Powrót do listy zajęć