Kurs jogalates- edycja wczesnoporanna START 21 września

Kursy stacjonarne
21.09-4.11.2021

Jogalates to połączenie jogi i pilatesu.

Obie aktywności stawiają na równi sprawność ciała i równowagę umysłu. Jogalates łączy wschodnia tradycje jogi z odkryciami żyjącego w XX w. Josepha Pilatesa.

Zajęcia kursu opierają się na pracy z oddechem, skupieniu, budowaniu siły, i elastyczności ciała, bardzo efektywnie wzmacniając przy tym mięśnie głębokie brzucha. Ćwiczenia pilatesowe wzmacniają mięśnie głębokie brzucha, co ułatwia wykonywanie bardziej skomplikowanych asan oraz uczą lekkość w przejściach miedzy asanami oraz podczas codziennych aktywności. Praktyka asan na zajęciach poprawia z kolei koncentracje, wzmacnia, rozciąga i poprawia zmysł równowagi.

Korzyści płynące z praktyki zarówno z jogi jak i pilatesu:
– pogłębienie świadomość ciała, koncentracji, kontroli nad ciałem
– uwolnienie od stresu
– stabilizacja miednicy
– regulacja i pogłębienie oddechu
– regulacja układu hormonalnego
– wspomaganie układu krwionośnego
– likwidacja napięcie mięśniowego
– równoważenie różnych grup mięśniowych

Podczas zajęć używany jest sprzęt taki jak: paski do jogi, koce, klocki, wałki, miękkie piłki lub inne.Zajęcia są dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

Prowadząca: Magda Rocławska
Koszt: 330 zł

Zgłoszenia: do 17.09.2021 e-mail: yogadlakazdego.recepcja@gmail.com (proszę podać imię i nazwisko, numer kontaktowy) lub telefonicznie 693448875.
Zaliczka: 100 zł do dnia 17.09.2021 na konto: 24 1020 4900 0000 8602 3068 8335 z dopiskiem: kurs jogalates.
Pozostała część kwoty płatna najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. W przypadku rezygnacji po 17.09.2021 nie zwracamy zaliczek.

Termin kursu: 21.09-4.11.2021
wtorki i czwartki 7.15-8.15
14 lekcji 60-minutowych

Jeśli zdarzy Ci się z ważnych powodów opuścić zajęcia, to dwa z nich możesz odrobić na innych zajęciach 60 minutowych (w terminie trwania kursu)- skonsultuj to z recepcją szkoły, rezerwując wcześniej miejsce na sali.Jeśli chcesz porozmawiać o kursie, zadzwoń: recepcja 693 448 875.Minimalna ilość uczestników na kursie to 10 osób. Zastrzegamy sobie możliwość przesunięcia terminu w przypadku na zebrania się grupy.
Do zobaczenia na macie!

Magda o kursie:
Praca w zamkniętej grupie umożliwia mi poznanie każdego z uczestników bliżej, możliwości i ograniczenia każdego z osobna. Dzięki temu jesteśmy w stanie tak pokierować praktyką, by każdy mógł wynieść z zajęć jak najwięcej. Doświadczenie (amatorskie i zawodowe) w różnych sportach, kontuzje przez które przechodziłam i wyzwania, jakie były przede mną stawiane, nauczyły mnie jak i kiedy dbać o swoje ciało. Poczułam, że czasem lepiej wpływa na moje zdrowie joga, innym razem pilates, dlatego bardzo lubię łączyć te techniki, wspierać jedną elementami drugiej.Ponadto zważając na ogromną rolę przepony w stabilizacji kręgosłupa i nowe możliwości, jakie wprowadza do praktyki poprawa wzorca oddechowego, na zajęciach od czasu do czasu spotkacie się z treningami oddechowymi od klasycznej jogowej pranajamy po oddech metodą Butejko i oddech interwałowy.

Zapraszam serdecznie,
Magda, nauczyciel jogi i terapeuta oddechowy